Regulamin sklepu internetowego www.sklep.szlafroki.com.pl

Właścicielem i administratorem sklepu internetowego sklep.szlafroki.com.pl jest firma  "MARGO" s.c.  z siedzibą w 95-054 Ksawerów, ul. Zielona 14, NIP: 731-16-66-259


Przed dokonaniem pierwszych zakupów prosimy o przedstawienie się, to jest o podanie nam niezbędnych informacji osobowych i teleadresowych.

Umożliwi nam to sprawne nawiązanie kontaktu i bezpiecznie dostarczenie zamówionej przesyłki

Potocznie nazywa się to rejestracją.
Dzięki temu Państwa dane będą już w naszej bazie danych i nie będzie potrzeby ponownego ich wpisywania podczas robienia kolejnych zakupów.Rejestracja poza tym upoważnia do otrzymywania informacji o nowościach i promocjach w naszym sklepie, jak również umożliwia korzystanie z narzędzi ułatwiających zakupy.

Wszystkie podane nam informacje będą wykorzystywane tylko w celach niezbędnych z realizacją zamówienia.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.

Dla tych z Państwa którzy cenią sobie prywatność umożliwiamy również dokonanie zakupów bez rejestracji.

Nie będzie jednak wówczas możliwe skorzystanie z wielu elementów ułatwiających zakupy (schowek, historia zakupów, etc…)

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Na zamówione produkty wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.



1. Statusy zamówień

1.1. Sklep internetowy sklep.szlafroki.com.pl w celu ułatwienia realizacji zamówienia prowadzi trzy statusy zamówień, które informują o stanie zamówienia.
Statusy zamówienia są wysyłane na pozostawione podczas rejestracji konto e-mail zamawiającego.

1.2. Opis statusów zamówień:

- status "przyjęte" - jest wysyłany w momencie złożeniu zamówienia w sklepie. Informuje o złożeniu zamówienia w sklepie oraz podaje jego szczegóły. Jest potwierdzeniem prawidłowości procedury zamawiania towaru. Zastrzegamy sobie również telefoniczną weryfikację przyjętego zamówienia

- status "w trakcie realizacji" - jest wysyłany w momencie przyjęcia złożonego zamówienia
do realizacji

- status "wysłane" - jest wysyłany w momencie wysyłki towaru do klienta.



2. Składanie zamówienia

2.1  Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez sklep internetowy, pocztę elektroniczną oraz telefon (w godzinach od 9 do 16).

2.2. Sklep internetowy nie określa minimalnej kwoty zamówienia,

2.3. Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, wysyłamy status "Przyjęte", przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane statusem "w trakcie realizacji".

2.4. w sytuacji gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji,



3. Realizacja zamówienia i wysyłka

3.1. Termin wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia przy sposobie płatności za pobraniem i od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym w przypadku przedpłaty.

3.2. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej

3.3. System sam nalicza koszt przesyłek, który wynosi 13,50 zł (przy przedpłacie na konto) i 18,50 zł (przy przesyłce pobraniowej)
Przy przedpłacie na konto zamówienia o wartości przekraczającej 200 zł wysyłamy bezpłatnie.



4. Reklamacje i zwroty

4.1. Produkty wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki oraz zwrotu towaru wadliwego bądź uszkodzonego pod adres:

"MARGO" s.c.
95-054 Ksawerów ul. Zielona 14

4.2. Koszty przesłania Państwu wymienionego towaru pokrywa sklep, - w przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności,

4.3. W sytuacji gdy towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty, pozbawiony uszkodzeń, kompletny czyli posiadający opakowanie.

4.4. Koszty przesyłki lub całkowitej wymiany pokrywa klient, łącznie z ponowną dostawą, - przy wymianie towaru na inny modelzostaną uwzględnione różnice w cenie. Jeżeli opakowanie towaru jest uszkodzone lub zniszczone to odliczamy 10% wartości towaru. Koszt pokrywa klient, - rezygnacji z zamówionego towaru można dokonać jedynie przed przestąpieniem sklepu do realizacji zamówienia czyli do momentu otrzymania statusu "przyjęte". W takiej sytuacji jeżeli nastąpiła już zapłata za zakupiony towar pieniądze będą zwracane przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek odejmując koszt opłaty za przelew / przekaz pocztowy.



5. Dane osobowe

Sklep internetowy firmy "MARGO" s.c.  informuje wszystkich Klientów Konsumentów dokonujących zakupów w naszym sklepie, że wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane będą jedynie w celu realizacji zamówienia .

Dane nie będą w jakikolwiek sposób udostępniane innym podmiotom lub przetwarzane dla innych celów.

Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo i możliwość wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art.32, ust.1pk. 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.


W przypadku pytań związanych z naszym sklepem prosimy o Kontakt telfoniczny +48 42 226-06-92 lub e-mailowy margo@szlafroki.com.pl

Przedstawione w sklepie produkty są ofertą katalogową i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.